Sidor

fredag 9 oktober 2009

Händ något nuuuuu!!!!


Och jag kan lägga ner mitt tjafs för längsen, tjafs om att jag är stressad för att jag har så mycket i händerna hela tiden. Jag var uppe tidigt imorse och har grejat keramik hela dan, jag har fixat massa hemma och gjort allt möjligt efter det.. Men! Men, vad händer nu!?? Helt plötsligt blev allt visst lugnt och jag grips av värsta paniken!! Det måste hända något nu!! Hela tiden måste det alltid hända något i mitt liv, runt mig, här och nuuuu!!!! Vad ska jag göral?! Jag får väl kila ner till Täby centrum och ser vad det ger mig! Jo, Hej, hej!!

4 kommentarer:

  1. Du måste ha mycket att snacka om med din kurator Lina............

    SvaraRadera
  2. Om Du har någon kurator Lina, kan Du väl presentera henne/honom på din blogg !

    SvaraRadera