Sidor

onsdag 14 oktober 2009

Klockan är nio, det är onsdag. hahaha...

6 kommentarer:

  1. Du får ju ingen tv-tid alls som de andra tjejerna! Vad dåligt. :( Hoppas man få se dig mer.

    SvaraRadera
  2. ja visst är det, ändå lite skönt att slippa höra sin egna röst ockå:) men det kommer ska du se! jag pratade nog för länge många gånger, programmet är ju inte så långt så mkt klipps ju bort:) sen när jag släckte min lampa var jag för snäll tyckte de, jag sa ändå positivt om dem och de ville ha lite mer negativa kommentarer då typ "- neeeeeej, inte min typ alls, det och det är fel, balabla" jag har ju lite svårt för att vara taskig och ville inte vara det heller, trots mina tillsägelser från producenten.. haha, kram!

    SvaraRadera
  3. Vad börjar man när man har sett det mästa av ditt skal??... ;-)
    Vad tycker du om "svenne" liv dvs villa volvo vovve?

    SvaraRadera
  4. Beautiful girl!! I do not understand svenska so good, but you are lovely and your art work is verry interestind. You have a little bit of Andy Warhol influence there. Do you have a shop or exposition in Stockholm ?

    SvaraRadera
  5. aaa I forgot to say u have nice cats !

    SvaraRadera