Sidor

lördag 10 oktober 2009

Var det alla dessa dagar som är livet?

Herregud egentligen, märkte att jag haft den här himla bloggen  i över ett åt. Shit, känns som igår typ. Så snart har det väl gått ett år till då.. Och ett till, och ett till, och ett t..
Godmorgon förresten, hoppas allt är bra. Jag ska dra ut nu, hitta en färsk latte och åka bil med vän till någon shoppingplats, ni vet sån plats där det finns ikea och stora andra affärer runt om. Stormarknader kanske det heter ja. Måste klä på mig lite varmare klädesplagg, känner att det är kallt idag, fönstret är öppet, kylan blåser in. Trevlig dag.

1 kommentar:

  1. Go´morrn go´morrn.Hemma igen o frisk-Det var länge sen(H här)o o alldeles nyss;)!!Så är det.Och fortare o fortare går det.Accelarationen är märklig o bestående.Man häpnar.
    -Låter som om du är på vägen till Barkarby Outlett där allt -o lite till du nämde-finns.-Syns förresten från min balkong på 13tr--så jag tar fram kikaren;-)
    -Glömm ej att kika in på Jakobsbergs Galleria.-En alla tiders G med ca100 affärer.-Bor där.Bara hissen ner direkt till bl.a H&M.
    -Hm!-Låter som fikainbjudan-heh-heh-vem-vet??

    SvaraRadera