Sidor

fredag 3 april 2009

Go mat och lite catfight.


Ja, lilla matfriska Lina från landet har minsann lagat hasselbax, köttfärsbiffar och gräddsås ikväll. Blev skitgott, det tyckte min granne också:) Vi hade en jättetrevlig middag här.

Härlig lugn kväll annars, men mina små kattälsklingar är inga jättekompisar med varann än. Det är Nalle som inte är riktigt snäll emot nykomlingen Gizmo, han tycker väl att det är hans lägenhet mest, och att jag är hans mamma mest, därför blir han lite sur när jag gullar med Gizmo för mycket, då kryper han emellan oss, fräser svartsjukt och jagar in honom under sängen:( Ibland rycker de ihop några sekunder, då blir jag skiträdd..  Men det börjar faktiskt bli lite bättre, hoppas jag.. Lotta deras uppfödare säger att de kan behöva bråka några dagar, så att en blir lägst i rang liksom, så vi får se.. 
Kramar till er. 

2 kommentarer:

  1. Tja gumman! DEt där såg verkligen gott ut! Puss Fredd

    SvaraRadera
  2. Ja snacka om mumsigt, kom hit och laga till mig!! Vi mste ses snart!! Kram Sandra

    SvaraRadera