Sidor

torsdag 9 april 2009

Fina dagar.

Hej på er! Hoppas ni har haft en jättefin skärtorsdag allesammans! Jenny och Jimmy kom upp i tisdags, vi har det kanongott här, gör en massa trevliga saker på dagarna, och umgås med faster Anita. Imorgon åker vi ut till skärgårn och firar påsk, hoppas, hoppas på fint väder! Tryckte några soliga bilder på bussen, och vilka glada soliga bilder alltså! Vad fint! Glad påsk! 

Jag tycker faktiskt att Anita har blommat upp efter sextiårsdagen.
Gooooa Jimmy, Jenny och Peter!


Jag har fått oljefärger i påskägget av söta Jimmy och Jenny också. Lite vant att måla med dem, men håller på att lär mig.. Vad gillar ni min första målning? Dock inte klar men:)

2 kommentarer:

  1. oj, tummen var STOR!

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte att tavlan var helt underbart glad. Puss och kram Henric

    SvaraRadera