Sidor

onsdag 22 april 2009

En glädjande dusch!

Kom precis ur duschen. När jag stod och duschade och vattnet rann ner för min kropp så kände jag plötsligt hur tacksam och hur bra man har det egentligen som får tvätta sig med detta undebara friska vatten vi har i Sverige. Och tillomed kunna använda både shampoo, balsam, tvål och allt det där! Ja! Tillomed kunna ändra värme liksom! Det är inte klokt! Det är ju faktiskt rena drömmen för väldigt, väldigt många. Jag tror att det är viktigt att vi tänker på ibland hur bra vi egentligen har det. Det är en jätteskön känsla när man mår så himla bra i grunden, att man helt plötsligt bara blir tacksam över att kunna duscha! Jag är glad, och vill önska alla en lika glädjande dusch som jag hade! Njut nu, njut bara!

2 kommentarer:

  1. bra där, önskar jag vart i duschen med dig ;)

    SvaraRadera
  2. Positiva Lina bloggar om att duscha:O)

    SvaraRadera