Sidor

onsdag 29 april 2009

Åh, vilken bra dag!

Jag gick upp, tog en dusch, en torkning, en tandborstning, en ögonbrynsplockning, en mascaring, en pudring, en påklädning, en nallegosning, en ytterdörrslåsning. Sen en promenad, men vädret var sådär. Sen kom vädret igång, då kom William, vi åkte till Vaxholm, till Rindöö, till Värmdö. Vi fikade och diskuterade våra projekt, projekten inom mitt skapande, det finns massa härliga intressanta framtidsgrejer, ideér med det liksom, tror det blir himla bra. Sen kom jag hem och gjorde lite av varje. Jo, just det jag vävde en liten minimatta till dockhuset, jättesöt blev den.

Sen ringde Sara och sa kom, kom ner till centrum, jag är här! Då kom jag ner till H&M, fick syn på hennes kille Hannes, han är skitsnäll och väldigt bra. Jag frågade vart Sara var. Han sa: Sara står där, och jag trodde en annan bakifrån var Sara, de var så lika. Jag gick fram och ropa heeej Saaara!! Tog tjejen på axeln och oj.. Hannes skrattade. Det var inte Sara, det var en annan. Haha! Så det kan bli ibland, jag fick be om ursäkt. Sen fick jag syn på Sara, vi kramades varmt. Det var så kul att se henne igen, vi har längtat mycket. Verkligen ett efterlängtat möte. Sen gick vi alla tre, kikade lite grann i butiker och tog en fika. Vi var alla lite sega, och då lite kaffesugna. Det är alltid så intressant att prata och lyssna på alla "kroppsliga saker" som Sara läser om på läkarprogrammet. Hon är bara så duktig, denna fina människa! Vi tänkte egentligen åka in till staden ikväll, men vi tar det en annan kväll. Vi är lite trötta, vi vill ha lugnt istället, det är skönt. Kanske tar vi en promenad. Hoppas eran dag också har varit trevlig. Puss och kram.


Sara och hennes Hannes. Underbara människor är vad de är.

3 kommentarer:

  1. Vilka fina vänner du har! Är dom lika goda som dig? Det tror jag allt. Puss och kram Henric

    SvaraRadera
  2. Söta turturduvor!!!!!!!!!!! Hanna P

    SvaraRadera