Sidor

fredag 20 februari 2009

Shit, det blev ju skitsnyggt!

Var och hämtade mitt keramikträd idag, det är verkligen lika spännande varje gång när man ska hämta något färdigbrännt, för man vet liksom aldrig med glassyrer efter bränning. Men det blev skitsnyggt! Jag brukar alltid vara extremt kritisk till allt jag skapar, men nu är jag faktiskt fruktansvärt nöjd, känns helt underbart när man kan beskåda sin egna konstverk med belåtenhet, nöjhet och typ "shit vad bra det blev" känsla. På bilden kommer inte glassyren fram som den gör i verkligheten, det är mycket glannsigare i verkligheten. Och snyggare, hehe.. Sen när man tänder värmeljuset i trädkronan blir det en massa skitcoola skuggor runt om. Man ska nog ha ett vanligt värmeljus i istället för den rosa rosen, men det var de enda som jag hade hemma här, här där allt är rosa ni vet;-)



6 kommentarer:

  1. Jag håller med! Skitfint! Jag vill också göra saker i lera, men får nog hejda mig lite. Ja, du känner ju till problematiken, haha. Lite-för-mycket-pyssel-på-gång-samtidigt. :)
    /Anna (i pärlbutiken)

    SvaraRadera
  2. Ja, precis: SHIT!! Shit pommes alltså. Du verkar vara grymmt duktig på att måla och skulptulera. Puss Fredd

    SvaraRadera
  3. Gud vilket underbart träd! Jag skulle vilja ha ett knotigt träd i eldröda färger, det skulle vara underbart! Kan man få beställa? Kramar Sara

    SvaraRadera
  4. Lina! Du är verkligen grymt begåvad. Trädet är jättehäftigt! Så himla glad att höra att du blir lite nöjd själv oxå! Man behöver inte gilla allt man gör men NÅGON gång är ju brs :) Kram Anna (på Altorp)

    SvaraRadera
  5. Neeej tack vad guliga ni är! Blir jätteglad! Absolut sera, det fixar jag! Och oj vad kul att du skrev Anna! Hon bildlärare på den skolan där jag gick i högstadiet, verkligen kul att höra från dig! Många kramar till dig, hoppas att allt är bra också. Glömmer aldrig när vi sågs på Järnia och du kom fram och ropade: -Nu har jag satt ditt mvg din bajkorv! Hahaha.. Kram igen!

    SvaraRadera