Sidor

torsdag 26 februari 2009

Bara några kvällsord.


Jag lever nu i stress, det har inte varit en lugn stund på länge kan jag säga, det är ingen idé att jag räknar upp allt jag pysslar med för det är verkligen tusen saker hela tiden, men nu är det ju snart helg, ska försöka att inte stressa lika mycket då. Hinner ju knappt bogga längre... Men jag lovar er att bättra mig på det snart, så snart det blir lugnt med allt. Har nyblonderat hår iaf, målade till lite hjärtan, en liten stressuppdatering här bara. Fint va? Sov gott sen. Bara så ni vet skojade jag bara om att mamma skulle blogga. Kramar till er fina fina människor.

1 kommentar:

  1. Fint hår, det passar verkligen en blondie som dig;-) Kan tänka mig att det är jobbigt med all stress, ser fram emot mera bloggande iaf! Kram /Fredd

    SvaraRadera