Sidor

måndag 23 februari 2009

Handarbetat färdigt, gonatt.



Shit, jag är så trött, mina händer har blåsor efter värmetången, mina händer är även bruna efter all färg... Det är skönt iallafall, äntligen får jag lägga mig i sängen.. Jag har tagit ur extensions, färgat extensions, blonderat extensions, färgat hår, färgat singor, blonderat slingor, blonderat extensions, satt i 200 extensions typ, hon kom 12 idag, och gick hem nu liskom. Men oj, så nöjd hon blev asså! Alltid lika glad när mina kunder alltid blir så nöjda:) Och i helgen gjorde jag så mycket mysigt och skojigt att jag totalt glömde bort bloggen, så om ni undrar vart jag hållit hus så har jag bara varit här hemma i Täby mest, här hemma har jag bl.a bakat bullar och bröd, haft min goa vän Henric på besök, umgåts med Krix, målat, promenerat, nej förresten igår var jag ju på Eriksdahlsbadet också, härligt med äventyrsbad ibland, det var verkligen längesen. Så, sömn nu. Natti vännerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar