Sidor

lördag 7 februari 2009

Knasego.

Igår gick det skitbra med lokalen och de. Den blir perfekt. Sen var jag och min date på ett sushiställe och åt, det var jättegott, plus glass till efterrätt, mmm.. Det blir bara massa bilder på mig som vanligt, och jag tänker att det inte är någe fel med det alls.. Huhi.. Min lillasyster säger jämt: -Asså, din blogg Lina, det är bara massa bilder på dig!!!! Asså, din blogg är så himla självcentrerad, att det är helt sjukt. Du måste verkligen älska dig själv! Hahaha, men det är ju min blogg liksom, den handlar ju om mig:) Men detta blev den kassaste bloggen igenom tiderna.. Men jag har inte tid att berätta allt roligt, eller ens tid att sitta kvar här nu. Sen har jag hört talats om att man aldrig ska blogga om att blogga.. Hmm, jag bloggar om allt som kommer för mig, här finns det inga regler. Det är ju kul sen, om man får några barn, som kanske skulle tycka att det vore jätteskoj att se hur mamma såg ut när hon var 21, hehe.. Jag kanske verkar vara en knasig person, jo det är jag också.. Men jag står riktigt stadigt på jorden, jag har lyckan i grunden. Ha en riktigt go lördag!





Om ni vill se mina ben..





2 kommentarer:

  1. Du r inget ego!!!! DU ÄR SÅåååååå FIIIIIIIIIIIIIIIIIN! Puss från din date

    SvaraRadera
  2. Hej Date! Hehe, tack! Puss tillbaka sweet.

    SvaraRadera