Sidor

torsdag 5 februari 2009

En blogg innan midnatt, igen, dessa dar...


Jag tror nog att jag vill behålla min inramade änglatavla själv, den passade ju så bra här.. Har köpt en sån där gullig Pippi Långstrump tröja också. Och oftast går min rosa telefon varm, men jag lovar att ringa upp er alla snart, ni hinns med alla, det vet ni. Nu lägger jag upp ett par egobilder, och säger Natti. Är astrött, ska hinna ta av mig jackan också. Det har varit stress som vanligt med alla mina projekt hit och dit, men det är kul. Jag har mycket på gång, jag trivs. Kram till er. En helg väntar oss. Puss också, jag älskar hela världen.

2 kommentarer:

  1. nicccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccceeeeeeeeeeeeee bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud

    SvaraRadera
  2. Snygg tjej och vacker tavla, vilken kombo

    SvaraRadera