Sidor

måndag 2 februari 2009

Mina änglar.

Nalle ligger i sängen och sover.. Jag har varit på keramiken hela dagen, har målat min lilla änglavinge, och tänt ett ljus.


Nalle har sällskap av lilla hundis, som ni gav mig, mina underbara vänner. Vi ses snart. Jag saknar er. Det är underbart att ni finns så nära, det är så härligt att ni gillar att titta in här varje dag.

En utav er tre, är en ängel nu. Vi tänker på dig ofta, vi ses också. Även om det dröjer, så kommer vi att alla fyra ses igen, vi kommer att ha det lika fint, som vi hade det då. Fast ni andra är också änglar, ni är mina änglar på här på jorden, ni gör mig så glad jämt. Många varma kramar till er alla tre, med eller utan vingar. Ni betydermycket.

3 kommentarer:

  1. Inte kul när nära vänner går bort. Jag tror säkert att hon uppskattar den vänskapen som ni hade här fortfarande. Du är säkert hennes ängel också. Kram Ronja

    SvaraRadera
  2. Vilket vackert inlägg Lina. Du är en fin människa som jag fått äran att lära känna.

    SvaraRadera
  3. Beklagar sorgen:-( Fin katt du har.

    SvaraRadera