Sidor

onsdag 2 april 2014

Ojojoj tiden springer iväg som vanligt...

Men så härlig den är!! Men jag glömmer totalt bloggen, livet liksom bara rusar i turbofart just nu!! Allt på en gång!!  Angelines utveckling går snabbare än någonsin, hon är så underbar min lilla lilla, och så förverkligar jag drömmar!! Tiden är med mig!! Livet med, och så mycket skoj på g!! Och tänk att jag fått en egen keramikverkstad som jag håller på att fixa i!! Inte klokt!! Jag målar den så härligt.... Idag fortsatte jag och helgen var full av massa underbart, till exempel indisk afton hos Anita, som fyllt 65 och underbara vänner där som varit i Indien och visade massa fantastiska bilder, Fina Pirkko, åh så härlig hon är!! Och så är det verkligen vår på riktigt nu, wow!! Tillomed räkor har man ätit sådär vårigt och gott!! Och kaffemaskinen är blingad på mitt alldeles egna lilla vis och min mamma var här en snabba igen..  Saknar henne redan.. Haha, oj nu blev allt på en gång, man får passa på när man glömt av dig blogg :) Och så in med några Pics!! Och nyomklädda stolarna är här, de är så fina så man smäller av!! Bättre bilder kommer!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar