Sidor

fredag 18 april 2014

Åh, bara åh.....

Asså jag är så kär och lycklig över min familj och kärleken växer sig bara starkare och starkare för varje dag som går, jag älskar Stefan som jag älskog älskat någon innan, trodde inte sådana känslor fanns och det har verkligen kommit och växt fram bara mer och mer och nu är jag bara säåååå kär!! Min klippa, mitt allt!! 

Och till min livslåga, min dröm, min lilla prinsessa har jag hängt fram morgondagens påskafton-6-månaders-outfit, för hon blir nämligen exakt ett halvår imorgon och det ska firas!! Väldigt var beräknad du var där i magen ängeln, tänkte att precis på påskafton ska jag bli halvåret ;) Vi åker som sagt till skärgårn och myser på hela dagen och stannar tills på söndag.. Förkylningen börjar gå över och vi ska lägga oss tidigt.. Se så sött hon ska ha på sig imorgon!! Och Glad Påsk på er igen!! 



Och vad min underbara mamma och svärmor skämt bort oss i påsk... Massa presenter och påskägg, ja redan innan påsk, och vilken mat Lisa lagade och vilken tårta Berit baka, mmmmm.... Imorgon blir det också påsktårta tror jag om jag hinner slänga ihop en :) Älskar ju att baka :))






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar