Sidor

torsdag 24 april 2014

Nu finns det inga undanflykter!!

Åh, vad jag mår bra!! Påsken har varit underbar men kanske lite för mycket av det goda, så nu har jag börjat morgonjogga!! Men ååååååh så mysigt vi hade det hela påsken asså... Bilder kommer sen!! Tagit så många fina på lillan!! Och så snygga träningskläder jag shoppat!! Och kolla in dessa skor, det är bara för ljuvliga!! Nu är det verkligen hejdå gravkilon som gäller för jag vill känns mig himla smärt å härlig till sommaren!! Jogga 7 imorse och ska göra varje morgon nu så att inte Stefan hinner åka och jobba!! Min knallgula nya joggingjacka är bara så skön.. Och att jogga på morgonen är något bland det bästa som finns!! Ut med mig bara och inga undanflykter!! :)) Och massa nyttig nyttig mat, mmmmmm, tur man älskar grönsaker, men en hel del annat under påsken har ju  också sjunkit ner..... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar