Sidor

lördag 22 mars 2014

Tagit fram mina tavlor denna vackra lördag..

Pirrar skaparlust i mig idag efter Liljevalchs igår så ska försöka få några penseldrag dragna på två tavlor jag började med i mellandagarna för Stefan som fyller år på nyårsafton tänkte jag de skulle bli klara till för han gillar nämligen konst som liksom inte föreställer ngt, ni vet bara härlig färg, jag vill alltid måla massa motiv å grejer men jag ville bland annat göra två fina till honom i födelsedagspresent men det var alldeles för svårt att hinna med lilla Angeline haha (tror så mkt om mig själv ibland) och jag kunde ju bara ta fram dom när han inte var hemma heller men nu har jag varit på Kreatima och slöjddetaljer och köpt lite ny härlig färg :) Åh vad underbart det är i solen!! Och Stefan han inspirerar mig faktiskt att han bara gillar såndär konst, kanske ska börja måla lite mer abstrakt..... Vem vet kanske blir snyggt, det är väldigt härligt iallafall! Såhär långt hann jag sist :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar