Sidor

torsdag 20 mars 2014

Blir en så hälsosam och stark mamma!!

Idag har jag anmält mig till VårRuset den 26 maj, man får börja lite lätt sådär med 5 km :) Och så har vi minisatskort så träningen blir det mer och mer av.. Gravkilona ska bara bort, men huvudsaken är ju såklart att man mår bra, men LCHF är verkligen det bästa som finns, man mår så mycket bättre!! Och denna vecka har verkligen fått mig att tänka på hälsan ännu mera efter en sjukhusvistelse på 3 sååå tråkiga dagar, hade fått magsår av ngn bakterie troligen så fått medicin, och stress, dålig sömn och mat på oregelbundna tider förvärrar ju, så nu ska jag verkligen skärpa till mig och bli mer rutinerad kring kost och inte för mycket kaffe och så, men en liten baby får en himla trött och då har det blivit lite mig själv i sista hand ett tag, men man gör ju allt för sitt barn..... Men oj vad ont i magen jag fick, och jag som aldrig brukar ha problem med magen så de fick göra en helutredning, men nu känns det så bra att de kollat upp allt och läkarn sa att har man fått behandling en gång så brukar man inte få tillbaka besvären, tyckte det lät konstigt men det står visst på 1177 också så vi får hoppas på det, känns iaf skönt att bli undersökt på alla sätt så man vet hur det står till med allt, fick som ett "wakeupcall" -HÄLSAN FÖRE ALLT!! Men nu är jag hemma igen  och mår bra, och Guuuuud vad jag saknade Stefan och Angeline som ändå var hos mig två gånger per dag :) Skulle kunna ta alla världens magsår för hennes skull ;) 

 Så ska jag följa upp mina prover hos min nya läkare nu en gång i månaden, sen varannan eller något sånt, jag vill alltid ha dem på topp!! Mitt mål är verkligen en så frisk, hälsosam och sund stark mamma!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar