Sidor

onsdag 12 mars 2014

Det var kanske lustgasen som gav mig superkraften....

Så måste jag bara babbla lite till om det för det är verkligen det häftigaste som finns, ja att få en bebis, ja på typ alla sätt och vis, jag blev så mycket starkare som person och fick så mycket mera kraft, någonslags superkraft, att få vara Angelines mamma får mig bara att bli starkare (hur trött man än är ibland av vakennätter å annat) och lyckligare för varje dag som går, man bryr sig inte om gammal skit utan bara känner sig så otroligt tacksam, lycklig, äntligen kan jag få mina drömmar gjorda och ingen kan sätta käppar i hjulen för oss!! Det är så häftigt att få känna sig så stark!! Ingen kommer liksom inte åt en med något negativt för nu har man något så mycket större.... En helt annan styrka.

Gud vad jag sög i dendär lustgasen, jag sög i mig livet!! Och aj vad ont det gjorde, ajajaj, men äsch, jag vill ju göra det igen :) Igen och igen och igen.... Ingen kan stjäla mina drömmar. För oj vad det bubblar drömmar här inne i min hjärna som måste se ut som lustigahuset ungefär. Har så många härliga projekt i skallen att den snart spricker......

Men också en sån fridfullhet att livet är så fint, så fint så fint så fint. TACK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar