Sidor

måndag 24 mars 2014

Åh vilken mysig helg det varit..


Och smal och mår bäst gör man på LCHF och jag längtar så till nästa vecka för då kommer min lillasyster så ska vi åka på en jättehärlig LCHF-kryssning med massa spännande föreläsningar av läkare och annat underbart LCHF-folk!! Stefan är med sååå duktig, inte alls lässkad som jag kan bli ibland, vår nya livsstil!! Vi liksom bara (för det mesta) struntar i kolhydraterna och vi älskar det mer och mer för varje dag!! Sover gör man bättre också, vi tillomed struntade i dem när vi var ute och åt en fantastiskt god middag på Grill i helgen, det finns ju så mycket smarrigt ändå så man behöver dem inte :) Först en så goda förrätter, mmmm, ostron, buffalomozarella, korv, tomatsallad och annat gott och sen världens godaste kött..... Och de bästa samtalsämnen, ja mest pratade vi ju om våran fina dotter men också mycket om oss, hur bra allt blev till slut och jag är så nöjd och tacksam för vårt förhållande som är sååå underbart nu, och vi längtar redan efter fler barn men ska vänta lite lite till först, nog bäst om hon blir lite äldre, men bara lite lite ;) Som min "nya" syn på alkohol med, bara lite lite nån gång ibland och aldrig mera bakis, har nog förträngt senast jag var riktigt bakis för det var så längesedan (långt över ett år sedan, oj snart 2 säkert) men jag minns ändå hur fruktansvärt det är.. Usch, nä aldrig mera fyllor (fast jag gillar inte att säga aldrig;) ibland funderar jag på att bli helnykterist men det är dedär röda vinet som är så gott så gott så gott, men jag tror nästan allt är lugnt, bara det är i rätt mängd och inte så ofta, Gud när jag var ung kunde jag gå ut flera gånger i veckan, fattar inte hur man orka :) Haha, gammal man blivit, att jag också skulle växa upp till slut..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar