Sidor

måndag 12 augusti 2013

Rebecca och Mickes Sagolika Bröllop....

Åh, vilken kväll det var i lördags!! Jag storgrät i kyrkan, det var så fantastiskt vackert alltsammans!! Ja, det blev verkligen ett magiskt sagobröllop, så oerhört fint, mysigt och roligt!! Och alla gäster var helt underbara, och vilken hedersplats man fick vid middagen så nära brudparet, Rebecca och Micke vi älskar er, sanna vänner för livet!! Och jag fick så otroligt roliga uppgifter, erbjöd mig att ta hand om de dekorativa eftersom jag tycker det är det roligaste som finns, och det fick jag!! Så dekorerade tårtan, fixade med blommorna till borden och bilen :)))) Det var såååå kul!! Har en liten dröm om att bli sån som dekorerar bröllop, tänk vilket underbart yrke!! Här kommer några fina bilder!!


 
 
 




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar