Sidor

onsdag 21 augusti 2013

I paradiset..

Jag fick bestämma första natten här på Gotland och har hittat ett helt fantastiskt ställe, 3 mil norr om Visby ligger Ihregård som är så otroligt vackert!! Den gotländska naturen fyller en med lycka, glädje och ljuv energi och jag är kärare än någonsin i Steffé!! Fick ett sånt underbart kärleksrus förut i och blev riktigt blyg men det vågar jag inte berätta för honom ;) Får ta det sen, men oh hjärtat dunkar så, starkare än någonsin för någon någongång.... Vi har hyrt en urmysig liten grön stuga här och det är ju lågsäsong nu så helt tomt på folk, bara vi här så vi har hela gården för oss själva med det underbart trevliga paret som äger det, de är så personliga och fina, vi har blivit bjudna på hennes berömda ekologiska vaniljbullar (läste om dem på nätet, folk hyllade dem) och de gör vi med, och så skickade hon med en massa annat gott bak tills ikväll från hennes underbara café hon höll på att stänga, jag tacka tacka å tacka, hon är helt fantastisk!! Nu ligger jag i den (faktiskt långt över förväntan) sköna stugsängen och vilar lite efter och bloggar från mobilen, Stefan sitter på terassen och njuter, vi har precis varit runt och kollat på alla goa får, hundar, och ankdjur, senare blir det hästarna och så finns det jättefina kissar på gården också :) Här kommer några vackra minnesbilder jag knäppte, och här är hemsidan till där vi bor www.ihregarden.se Kan vaaaarmt rekommendera detta paradis....















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar