Sidor

tisdag 20 augusti 2013

Kom alla barn som vill ha ballonger!!

Idag ställde jag mig vid svampen och delade ut gratis heliumballonger som blev över ifrån babyshowern till alla söta barn och det var så kul och tacksamt kan jag säga!! Barn och föräldrar var så otroligt glada och gulliga!! Jag älskar att ha kvar dem länge hemma och bara njuta av dem, men imorgon åker jag och Stefan på en liten minisemester till Gotland, sedan till Nämdö på lördag så de kommer ju vara slut på helium när vi kommer hem, de brukar hålla sig i en vecka ungefär men nu får de bo hos de söta barnen istället för att de ska sjunka och dö här hemma mesans vi är borta, onödigt tycker jag men framför allt kul att göra barnen så glada!! Och jag kan lova att det var mkt härligare att gå runt svampen nykter, 20 kg tyngre och gravid i sköna tofflor än smal, full och i höga onda klackar - Har uppgraderat till de nya livet 2.0 ;-) Nu ska jag och Stefan och Nalle och lilla Knytte sova gott med den vilda babyn i magen som sparkar så mysigt, älskar henne som hon alltid funnits där, vår lilla diamant, sov gott, kram.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar