Sidor

måndag 3 juni 2013

Nu är babyn halvvägs där inne i magen..

Kollade min lilla graviditetsapp idag och såg att jag idag är exakt halvvägs, 50 % av graviditeten avklarad och det känns så skönt att veckorna bara rullar iväg och jag inte mår det minsta dåligt förutom lite trötthet och sådär. Blev framflyttad på ultraljudet igen sist och det kändes så skönt att de nu exakt visste när jag blev gravid och att jag inte utsatte fostret för alkohol och medicin då, även om de ligger skyddat i sin lilla egen bubbla de första veckorna blev jag helt hormonnojjig över att de skulle ha fått i sig något när jag inte visste om det, men nu vet jag att det är alldeles omöjligt :-)


Och sommaren är ju verkligen här nu, igår var det rena högsommar dagen, vi var ute med båten hela dan, lunchade på Bullandö och bara myste i solen. Åh, vad jag älskar att åka båt asså, är lyckligt lottad med en man som älskar havet så mycket och har en så himla fin båt!! Det är underbart!! Jessica och Carl och deras barn var också med ut igår, ett par som jag lärt känna genom Stefan och de är verkligen så härliga att vara med, vi har jätteskoj ihop, verkligen några utav mina favopar att träffa :-)


Stefan fick en jättefin passande bok igår utav dem och mig skämde Jessica bort med en hel hög lyxiga gravidmagasin så nu har jag massor härlig spännande babyläsning!! Tusen Tack!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar