Sidor

onsdag 12 juni 2013

Oh vilken fin kväll..... Tusen Tack Blogkeen, nattstad.se och Ellen Franzén!


Ännu en gång ordnade Ellen världens bästa event med nattstad och blogkeen. Magnus som äger sajterna är verkligen en toppenkille så duktig, trevlig och seriös. Jag trivdes jättebra med att blogga både på improveme och nattstad, men jag känner bara att jag inte vill "kategorisera" mig, så därför kör jag här, bloggar ju inte så ofta heller men nu har suget kommit tillbaka. Nu frågar folk om jag inte ska börja mamma-blogga på någon mammasajt, men nä kommer nog bli en hel del mammabloggat här ändå känner jag ;) Skönt att vara helt okategoriserad, jag grejar ju verkligen med lite av varje här i livet :) Åter till eventet som verkligen var så otroligt trevligt och mysigt. Josefina är ju verkligen Stockholms vackraste uteställen och solen kom fram den med, oooh vilken härlig tur!! Och deras kockar ska vi inte tala om, så fantastiskt duktiga, de bjöd på en riktig sommarbuffé som var mycket mycket smarrig!!


Västerbottenspaj, chevrésnittar, lufttorkad skinka&olivspett, laxrullar (som jag dock hoppade, men vågade faktiskt chevréosten för den såg så fräsch ut, jätteovanligt att bli sjuk av den här i Sverige ju, rå lax och kött ska man däremot vara lite mera försiktig med även om det är trist :) Och så var det massa goda asiatiska rätter att doppa i olika såser, mmmm..... Räkor, kycklingspett med mera.....
Och där satt vi tre gravida på rad och bara myste med all god mat (vi är ju så sugna jämt;) haha, nä men det var verkligen så mysigt alltsammans igår och att träffa underbara Jessica som också vntar en liten baby, först får Jojjo i augusti, sen Jessie i september och min tittar ut i oktober, tripp, trapp, trull :) Det var också så roligt att träffa fina Malin Lundblad som alltid är lika go, hon har precis fött en helt fantastisk liten Vienna som var en riktig liten guldklimp, åh!! Missade ta en bild på dem, men åh vad fina de var. En annan tjej som var underbar att träffa och gärna ville dela med sig att sina graviderfarenheter var Ellens vän Alexandra som har världens gulligaste lille son, vi bokade fika snart och förlossningssnack, haha bara massa babyprat men det är ju så skoj!! Sedan fick vi världens mest proppfyllda fina goodiebag, inte konstigt att Ellen fått eventsmeknamnet "The Queen of Goodiebags" Lägger upp den sen!



 Var tvungen att sno dessa härliga bilder från Jessies blogg!! Ses snart igen Jessie!! Så underbart att vi alla tre ska få barn nästan samtidigt, nästa sommar blir det babypicnick hela sommarn ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar