Sidor

fredag 28 juni 2013

Ska bli en babydröm i glassfärgade pasteller....

Åh, äntligen har jag hunnit börja med sovrummet!! Har varit så mycket och många olika tankar på hur jag vill ha det men nu är jag 100 på hur jag vill att det ska se ut och köpt de första sandpappret, och lite av färgen och två tapetrullar från härliga pip studio!! Den enda möbeln som saknas är skötbordet, men hittat de som passar bäst in iaf, ett väldigt neutralt som också går att måla från Ikea, ja ni läste rätt inte ofta jag köper möbler där, tycker det är så trist med nya möbler men deras skötbord ser faktiskt himla bra ut :) Här kommer lite förebilder på vårt ofärdiga sovrum, de enda som är klart är väggarna, de valde jag ut en blå lugn ton till när vi flyttade in så de kommer förbi så, älskar färgen och blått i sovrummet ger verkligen ett speciellt lugn. Sen har jag fått tag på en handskuren antik gammal träsäng som är ett av mitt livs bästa köp, men fet tog många månader för Stefan att gå med på den men nu älskar han den också, den ska bara byta färg :) De gamla klädskåpet har vi också hittat på blocket som ska få sig en extreme makeover samt de gulliga små nattduksborden :) Vaggan fick bi av mamma och pappa, även den ska förvandlas :)) Och så ska det sys himmelsäng och gardiner!! Åh, så kul att äntligen bestämt sig för färgerna och vara igång!! Fortsättning följer!!


URSÄKTA RÖRAN, VI BYGGER OM ;)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar