Sidor

torsdag 30 maj 2013

Vi längtar efter dig bebis!!

Åh, vad vi längtar efter den lilla flickan!! Men skönt att hon inte kommer riktigt än eftersom jag vill göra hennes lilla höra i sovrummet så fin och speciell för henne innan hon kommer. Fick en så fin vagga av mamma och pappa  i helgen när jag och Stefan var nere och hälsade på. Den ska jag måla och sy en riktigt vacker sänghimmel till. Vill försöka sy en med vackra tofsar som hänger runt den där uppe och sedan hänga upp en luftballong högst upp som hon kan ligga och titta på. Det vore nog mysigt för henne, och väldigt fint i vårt sovrum. Som tur är har vi ett stort sovrum, men jag har inte riktigt hunnit klart att inreda färdigt här hemma, idéerna är många men man hinner ju inte allt med en gång. Knytte var så gullig när vi kom hem med vaggan, han hoppa i direkt den lille sötnosen! Men snart är det inte han som är mammas bebis längre..

Här är hon förresten den lilla guldklimpen som jag redan älskar ihjäl!



Älskar luftballongerna från Par Courrier, de är så fina!! En sådan skulle jag vilja hänga längst upp i sänghimmelns tak!! Och i sovrummet har vi himmelsblå väggar som jag gärna skulle måla lite moln, ballonger och änglar på (iaf i hennes lilla babyhörna) 



Sen har de luftballongsmobiler också som bara är så fina! En sådan över skötbordet kanske :)



 Lillan fick också sin första lilla klänning utav Kelly förra veckan, så otroligt söt med små cupcakes och allt, kommer verkligen passa den lilla dockan så fint! Kelly känner verkligen mig :)

Och tror ni man kunde motstå att inte köpa dessa små byxor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar