Sidor

lördag 18 maj 2013

Åh, vad jag är lycklig!! Det blir en liten flicka!!

Igår var vi på rutinultraljudet och alla små mått och organ såg bra ut på den lilla babyn som vi också nu vet är en liten tjej! Vi kunde bara inte hålla oss och jag blev så glad att jag bara ropa rakt ut!!!! Är det en flicka!!?!? Är det verkligen sant?!??!?! JAAAAAAA!!!! Haha, jag ville så gärna ha en liten flicka, såklart en liten son med men att det blev en flicka känns bara så underbart, kan inte hjälpa det!! Så nu går jag bara runt och drömmer om alla volanger och fina klänningar jag ska trä på den lilla dockan, min lilla prinsessa!! Åh!! Hon ska få ett riktigt prinsessigt namn också, vi har några på g men det är så svårt att bestämma, tur att vi har några månader på oss :-) Ett namn som jag tycker är väldigt vackert är iallafall Esmeralda, det är både gulligt och vackert så det kanske hon får heta. Puss så hörs vi snart, nu ska vi ut med båten och lägga den på plats där den ska ligga i sommar, skepp å hoj!

Slänger in en bild på oss, den lilla flickan i magens föräldrar från min 25-årsfest i höstas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar