Sidor

fredag 30 december 2011

En ny dröm att förverkliga i sommar!


Skulle tittat in här tidigare men dan sprang iväg.... Är sååå trött kommer somna så gott, har varit hos Johanna ikväll, lilla Wolf och hennes fina nya kille och hennes brorsa och hans fina tjej! Sendan poppade det upp en liten ny dröm i min hjärna idag! Kom på att jag ska försöka ta körkort dehär året och köpa mig en riktigt gammal, sådär härligt skrotig ful buss, måla och pimpa upp den som en såndär  helt underbar hippiebuss!!! Åh, vad roligt det ska bli, och vad många sköna åkturer ni kommer få föja med mig på alla som vill!! Vi kan åka runt i hela Europa i sommar, bara skratta och flänga runt! Titta på dessa!! Åååhh, vad fina!! Åhhh!! Finaaaaa!! Åååhh!!








Och så hittade jag ett par till sköna bilder till från gårdagen !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar