Sidor

torsdag 29 december 2011

Bambi på hal is!


Hahaha, bästa bilden från igår! Snart kommer bildregn! Bildösregn! Kvällen var heeeelt  fantastisk! Förlåt att jag är lite sen igen men somnade om där imorse med en polkagris i munnen och lilla Nalle i famnen...vakna typ nu... För övrigt är Nalle sur p mig för jag kom hem så sent...han gillar inte alls när jag flänger runt i stan på nätterna :(  Men mmm, mysfrukost nu, vet att det finns gräddtårta i kylen, gårdagens kuckelimuck är aldrig fel! Oooooh igår asså! Världens härligaste människor var här igår, kvällen bjöd på många, måååånga gapskratt , sjuka saker, men allt var också så fint....ja, det var verkligen så mysigt alltsammans, och vilka uppskattande gäster, vilka helt otroliga komplimanger jag fick, kan knappt tro på alla dessa fantastiska ord ni ger mig, vem kan vara bakis efter en sån kväll, sen blev det inte lugnt på cafét kan jag säga....haha, och jag blev bambi på hall is, ja som vanligt med alkohol i kroppen och klackskor på fötterna, haha, hmm, ja undra hur många blåmärken jag kommer upptäcka sen, kommer så fort jag kirrat bilderna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar