Sidor

måndag 26 december 2011

En rosa ros ska monteras dit!

Måste visa en till drömjulklapp! Har nämligen fått en prinsesstårtsgrön Nespresso! Så himla fin! Och så gör den ju världens goaste koppar kaffe! Älskar prinsesstårtsgrön! Faktiskt en utav mina absoluta favofärger! (som är maldivernaturkos, villavillakullsgul, babyrosa, och prinsesstårtsgrön! Och visst vore det härligt om jag gjorde en riktigt söt rosa ros i typ cernitlera och fäste på ena sidan?! Då kommer den se ut som en superhärlig (dock fyrkantig) prinsesstårta! Och ni kan ju förstå hur mycket jag älskar kapslarna i alla fantastiska färger! Fler kafferep hos mig nästa år utlovas! För att baka massor och bjuda över nära och kära på fika är verkligen något bland det bästa jag vet! Någon som har någon favokapsel förresten?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar