Sidor

torsdag 29 december 2011

Oh, jag älskar er!

Kommer verkligen vara en utav de bästa kvällarna 2011!! Skulle kunna snurra till en riktigt skön återberättelse, lite stress nu bara,  svårt att finna alla ord om hur fantastika mina gäster var igår och hur galet och underbart kul vi hade det! Men jag kanske inte behöver säga så mycket, tror bilderna talar för sig själva :) Kändes nästan som på film, haha, fast vi är ju ett gäng riktig sjuka realityshowsoriginal också, ja då kan det ju inte bli annat än så roligt att det kittlas i hela magen och skrattas så folk ramlar av stolarna, sen är jag inte världens bästa människa på att skruva ihop ikeagrejer också, och det värsta är att det är inte första gången det händer på bjudningar hos mig.... Anna Björklund du kan ta Annie Lindblad i hand!!
Mer om kvällen efter mina ärenden i Täby c, måste shoppa nytt kattkäk och lite annat, har massa post som ska hinnas läggas på, telefonsamtal som väntar,  och en salig cupcakesröra här!! PUSS, hörs snart! Gotta er så länge i mina änglars bloggar!! Förstå att man blir glad när man ser dessa fantastiska inlägg! Ni är bäst!































Bästa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar