Sidor

tisdag 29 juni 2010

Ja, det var en fin bra solig dag idag:)


Först var jag hos fina gravida Martina och gosade med hennes underbara Nero:)
Sen mötte jag upp Sara som alltid blir lika fin av Bobby och Neda, de är bäst, bäst, bäst!
Och så träffa vi lilla söta Rebecca där en sväng:)
Jag och Sara bara fullkomligt älskar Frescos sallader, bästa stället i stan om du ska käka sallad ever!
Sen deras underbara lattar, älskar att fresco har det iittalas underbara porslin, och ja för övrigt älskar jag chokladbollar och jag tycker ärligt att min kropp är härlig förresten, och att jag precis kan äta vad jag vill:)

3 kommentarer:

  1. Blir så trött på att Lina från herrljunga lägger upp bilder på kändisar hela tiden. SUCK*

    SvaraRadera
  2. Är hon inte lite utav den typen själv? Kändis alltså. Tycker iaf jag hennes vän Sophia

    SvaraRadera
  3. Haha, Sophia du är söt!! Jag är väl ingen kändis:) Och vad har härliga Herrljunga med saken att göra Anonym? (och by the way skriv era härliga namn när ni kommenterar, roligare så ju)

    SvaraRadera