Sidor

söndag 20 juni 2010

Glatt härligt sommarparty hos Jocke, å att sitta ute himla så härligt!

Det är verkligen sommar i Sverige nu, och jag ääälskar det!


Verkligen en så fint ordnad fest, tack vännen!
Hehe, jag gillar den här bilden, ser mycket skeptisk ut emot honom:)
Men skeptisk det är jag verkligen emot denna inte, jag och Jocke är så goa vänner, och känt varann som det i flera, flera år. En vääääääldigt hääärlig, snäll och bra person! Jag är lite för bullrig för honom bara:) Hahhaa..





Puss fråm söta Felicia!

Och självklart tog jag med mig min lilla prinsessa Julia:)
Härliga glada partytjejer:)
_
Men jag måste erkänna att mitt hjärtekross fanns där i tankarana ibland, en relation har prcis tagit slut, fast det var ju bara några dagar sen, så inte så konstigt, vi får se hur det går, jag skulle vilja berätta, men vissa saker känner jag blir för personligt och kanske fortfarande lite för ledsamt att ta upp.. Det är sommar, vi ska vara glada!

5 kommentarer: