Sidor

lördag 12 juni 2010

Himlens änglar jublar. Välsignade Milla Alice Denise, ett helt gudomligt dop. Jag är din evigt lyckliga gudmor.


Morfar Mormor Mamma Pappa Milla Farmor Farfar:)

Så somnade den lilla älsklingen..


Fina JohanAnki och Amanda

Lyckliga Jenny med sin skatt!




Morfar, Peter och Pappa

Bakade namngivna babyfötter blev placeringskort:)



Världens lyckligaste Gudmor

Morfar och Mamma

Underbara släkt

Presentöppning :)

Älskade Mamma, jo nu Mormor med:)


Så klappar de för vackra tal!















Jag älskar dig!

En babydumbo från Disneyland och lilla Nicke från Nyfikensland var bla några av mina dopgåvor:)

3 kommentarer:

  1. mnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn|cvxc, x c f xr f fk v cx x ze z zedxzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz nfgcc




    Milla har lärt sig anv tangentbordet ;)

    SvaraRadera
  2. taskig typ som inte låter storasyrran vara med, dvs frida.

    SvaraRadera
  3. Frida är med på bild nr 10, men hon har lite problem med sin vikt och giilar inte att lägga upp bilder om hon inte känner sig bekväm, ska be frida skicka över några som hon gillar så visar jag gärna upp min ÄLSKADE syster!!!

    SvaraRadera