Sidor

måndag 14 juni 2010

Det är sommar, och kanske är jag lycklig som aldrig förr!

Vilken fin måndag, en ljuvlig en! Jag är så glad att vara hemma, även om jag saknar LA, och även om jag tyvärr bara kunde åka hem en så kort sväng till min underbara familj. Men jag älskar verkligen sommaren här i Stockholm, så mycket! Och jag har så många härliga planer och planeringar i sommar. Kvällen ikväll var så fin, först lite vin på KB (konstnärsbaren) med en mycket intresserad "spekulant" och mentor kanske man skulle kunna säga, sen lite go dessert och härlig jordgubbig sommardrink på Dipomats uteservering som faktiskt är en mycket trevlig plats att sitta på, Strandvägen, där vid vackra vattnet. Vackra, vackra Stockholm, jag är hemma nu! Det är sommar! (Har för övrigt självklart väldans massa att berätta om vår fantastiska semester, men det kommer!) Jag lovar!! Regnbågskramar till fina ni.





Och underbart är att Desigual öppnat i Täby C nu!
Älskar verkligen deras kläder, färger, färger, färger!!
Ska senare avslöja en liten hemlighet om just Desigual också, fick många härliga kontakter där i LA:) Jag skulle älska att designa kläder för dem! Och Chochou kan bli modell! Kika deras underbara things här! !!!!!!

Så mysigt på dippis:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar