Sidor

lördag 26 juni 2010

ÅÅååååhh vilken fantastisk fin midsommar!!!!


Verkligen en underbart trevlig midsommar! Vi seglade iallafall ut i underbara skärgårn några timmar, lite överallt sådär i det glittrande havet och solen den strålade så vackert! Sen hoppade vi i land och firade in den underbara sommarn/midsommarfesten hos väldigt härliga vänner! Så mycket vackra själar!
Allt var så fint! Så så fint! Och jag är såååå lycklig!
Hopppas verkligen er midsommar var fin också,
många sommarkramar och pussar till er!

Och segla är så mysigt! Och människor är så fina! Och mitt hjärta är så mera helt nu:)

LOVE, LOVE, LOVE SUMMER!!!
Och jag är så glad att vara hemma i vårt vackra Sverige igen! Så vackert allt är!

Och ni så vackra, glöm aldrig det!



















































































Sen gick jag ner i hytten och gjorde de självklara kransarna:)





























Väldigt härliga midsommarlivsnjutare bara;)


Här hälsar jag på någon mycket härlig;)




Sommar, sommar sommar! Underbara sommar! Och puss och KÄRLEK!









3 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk midsommar ni verkar haft, underbarara bilder, du är så vacker. Patrik

    SvaraRadera
  2. Härliga midsommarbilder!! Den med Svenska flaggan
    är bäst. Det är den lilla teaterapan Lina när Du
    är så naturlig som bara Du kan vara.
    Du är bäst när Du är den Lina som Du är.
    Har alltid gillat Dig och Din blogg.
    Fortsätt att vara Lina och blogga på!

    SvaraRadera
  3. Tack snälla söta fina ni! Gör mig sååååå glad. Många kramar

    SvaraRadera