Sidor

torsdag 17 juni 2010

En trevligare förmiddag kanske är bra med sushi och "tröstshopping"


Förövrigt gillade jag att Kia gav mig en tröja som det står" Stockholm is
not the same" (för nu när jag är tillbaka från staterna, blir min tolkning;)
Ser ni att jag är lite halvledsen, lite tröstshopping kanske, har tyvärr haft lite
loveproblems, men jag tror det ordnar upp sig nu:) Känns så.. Älskar man livet så ordnar sig allt till slut:) Oj, såhär öppen är jag nästan aldrig här... Fast jag berättade ju ens aldrig om "min" kärlek för er, jag är/har varit lite secret med sånt här i bloggen, orkar inte med tråkig svartsjuka killar som kollar min blogg och blir arga och allt möjligt sånt där konstigt:( Har aldrig lagt bild på nån kärlek i mitt liv här.. Men jag lovar den dagen jag blir dödskär och vi båda vet vad vi vill kommer jag sprudla och lägga upp tusen pussbilder!!! :) LOVE till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar