Sidor

onsdag 16 december 2015

Ja just ja jag har ju en blogg också ja!!

Börjar bli senil..... jag skjuter inte bara upp bloggen längre jag glömmer bort den totalt....... För mycket i livet som surrar och snurrar på helt enkelt, men jag älskar det!! Jag älskar nog när allt är för mycket och lite till egentligen...... Som nu mitt i natten kan jag inte sova och bakar pysslar målar fixar och grejar medans keramiken står på bränning i ugnen för på lördag har jag "Julstuga" i min lilla stuga på nya tomten!! Åh så kul!! Det blir massa julgodis, smällkarameller, härlig musik, keramik, glögg, pepparkakor, konst, ja allt möjligt kul!! Och tvålar förresten helt underbara jultvålar jag kokat!! Och fina stjärnor att hänga i fönstret en blir cirkustema jättehärlig!! Och så blir det Tivolikonfekt!! "Och sega gubbar och röda remmar och cocosbollar och chokladcigaretter och sådana där gula snälla Pippi med sån där god smörja i" haha, Angeline har börjat avguda Pippi Långstrump lika mycket som mig!! Vore ju himla fint med lite trumpetspelande med men kan inte så mycket än tyvärr..........får bli mer av det till våren, ja just det då kommer en ny baby, man gör ju inget annat än föder barn nu för tiden, haha.... Folk undrar ibland hur "jag hinner med allt" men kan säga att det gör jag inte heller, jag har nog kommit fram till eller insett att jag hellre har lite tvättberg ibland och kaos på massa plan så jag hinner roliga saker när de sover istället, för när de inte sover de små liven då får man knappt ett presentsnöre lockigt, haha...... Men har en underbar nanny 6 timmar varje vecka till Daisy nu och det är guld värt för den ständigt flödande kreativiteten!! Ni ska få se mina nya keramikgrejer sen såååå finaaaa!! 




Och ibland julpysslar vi tillsammans också, Angeline älskar att pyssla men det är lite svårt med lilla D än så länge....


Ah just det tänkte ju berätta om Jul på Liseberg här en dag, ååååh tog så många söta bilder som vi ligger och kollar på, Angeline älskar att kolla på bilder och prata om vad man gjorde, om och om igen som mig, haha, men nu kokar knäcken snart för brun här!! Ha en underbar onsdag!! Puss och kram

Och här är inbjudan förresten!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar