Sidor

söndag 26 oktober 2014

Åh vilken mysig söndag..

Först tog jag och mina älsklingar en låång härlig promenad runt vattnet i Österskär, älskar Österskär, så vackert!!  Och sedan blev det en lång mysig brunch på Solbrännan, Angeline njöt med oss av köttbullar, mozzarella, gurka, bröd, lax och massa annat gott, mmmm.. 

Senare åkte vi in till stan och hälsade på världens snällaste bästa faster på sjukhuset, hon såg riktigt pigg ut så det var verkligen ett så glatt och underbart möte, älskar henne som jag älskar Angeline och Stefan, vi har verkligen alltid haft en väldigt speciell kontakt.. 

Sen var det hem igen och fortsätta måla om Angelines nya barnmöbler jag fyndat på blocket och en byrå Stefan shoppa häromdagen som jag målar i samma stil, ni ska få se blir såååå fint!! Ska ha "premiär" haha för hennes fördiga rum i helgen och bjudit in Stefan och Nalle som lovat ha rosett, Knytte och Kjelle kanske också vill komma :) Jag och Angeline bjuder på Ellas fruktpåse och popcorn!! :) Ska ta bilder på det fördiga rummet sedan, när allt är klart blir det verkligen såååå fint till världens bästa dotter!!







Sedan har jag tyvärr ställt in min julmarknad och lite annat julfix för måste verkligen satsa helhjärtat på körkortet nu, och så ska Angeline skolas in på dagis så jag får lite tid att plugga teori och köra, för när hon börjat och går utan mig är set bara körkortet som gäller!! Jag ska bara ha det innan nästa prinsessa kommer!! Börjat en by trafikskola som verkar toppen, Edsbergs, så nu kör vi!! ;) 

Sov gott, natti natti, hoppas ni haft en bra helg, nu ska jag försöka få bort den mesta snickerifärgen på händerna som skiftar i regnbågens alla färger :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar