Sidor

måndag 11 november 2013

Nyp mig, drömmer jag....

Åh, fick i helgen ett så otroligt vackert och speciellt smycke utav finaste Jessie, vi var där i lördags och hade det så mysigt.. En mycket speciell kväll.. Älskar dem och älskar det verkligen.. Så mycket kärlek i det.. Mor och dotter, aldrig haft ett finare halsband, oh min lilla skatt, får fortfarande tårar i ögonen av att lilla Angeline faktiskt är här nu.... Det är fortfarande overkligt, och vad det berör att det står mitt och hennes namn, åh har jag en dotter?? Nyp mig, drömmer jag... Trots skrik, blöjor, mat, den dåliga sömnen, ja ni med spädbarn vet, ja hela omställningen så kan jag ännu inte förstå det.... Är denna ängel min? Lilla Angeline  - Du är sann..... Tusen Tusen Tusen Tack Jessica, smycket är helt underbart... Och vilken otrolig liten ask hon hittade att stoppa det i då....


 På väg hem från BB med ängeln, vi kunde inte förstå att vi skulle få ta med henne hem.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar