Sidor

torsdag 14 november 2013

Lilla Angeline....

Åh, jag är så tacksam för dig, vår alldeles egna lilla dotter....och så tacksam för mitt liv idag och alla människor runt om mig, jag känner en sådan speciell kärlek till livet som aldrig innan, sann och stark lycka och en sån trygghet och så stor glädje.... Det tog några år för mig i livet att hitta rätt och våga stå upp för den jag är, vad jag tycker och tänker, innan trodde jag att jag kunde leva mitt liv för alla andra, jag lät andra köra över och jag bara lät och lät, jag ville hålla med alla, ja vara hela världen tillags, var styrd av min omvärld, men det går ju faktiskt inte, man måste välja och våga själv, fullt ut..idag är jag den Lina som lever på riktigt, den som brinner och glöder, (givetvis har de senaste åren brunnit med, innehållit så mycket underbart, så många skratt, galenskaper, och enorm glädje även då, men inte fullt ut alla stunder eftersom jag levde så för andra, jag älskar att göra det också och kommer alltid göra det, men aldrig mera på ett destruktivt sätt, nä aldrig nu, ja tänk att tillomed jag kom hit tillslut.. Hittade en så fin fantastisk julkalender till lilla Angeline häromdan, ja med änglar och glitter på förstås... Lillans lilla första julkalender, så mysigt.. Sov gott fina ni..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar