Sidor

torsdag 11 oktober 2012

Vad ska vi äta ikväll?

Är den ständiga frågan för många, men inte för mig (utan att skryta ;)
Jag kan istället ha för många olika middagsidéer så jag står där och inte vet vad jag ska laga utav den anledningen så utav dem delar jag med mig av på;
"Veckans läckra recept"

Annars då? Jo, bara bra tack här! Fortsätter att drömma om vackra sovrum och kök.... Har börjat nya kurser på en underbar keramikverkstad som ligger i Gustavsbergs gamla porslinsfabrik och vilket fantastsikt vackert område det är alltså, knäppte några bilder med instagram när jag var där i helgen! Och så började jag på en stor härlig romantisk middagsservis!! Kanske för det framtida bröllopet ;) Tänk vad kul det vore att göra alla tallrikar till middan själv och blåsa alla glas själv!! Har bokat upp mig på en glasblåsningskurs också förresten. Men några bröllopsplaner har vi inte rikitgt än, inte vad jag vet iallafall, men det är ju inte så att jag skulle säga nej om Stefan skulle fråga, jag skulle ropa; JAAAAAAAAAA!!!! Haha.. Men jag måste säga att jag aldrig tidigare känt mig så älskad av en människa, Stefan har sagt flera gånger att han vill gifta sig med mig och skaffa barn, att han aldrig känt en sådan stark kärlek till någon annan tidigre,åh, han är så underbar!!






Dessa förrättstallrikar snodde jag ihop i helgen :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar