Sidor

tisdag 1 november 2011

Vinterhögklackat!


Har verkligen hittat världens skönaste skor, brukar alltid hitta så bra grejer när jag shoppar på flygplatser för då har man ju ibland sååå lång väntetid där och hinner verkligen prova lite mer, tänka och grejer. Jag shoppar ofta väldigt snabbt annars, hatar att vara inne i stora klädaffärer i timmar, prova och så.. Brukar dock nästan bara shoppa i mindre butiker.. Där jag istället brukar köpa direkt och i värsta fall byta eller lämna tillbaka om jag inte skulle gilla det när jag kom hem, men vilket sällan händer. För när jag ser något som jag älskar vet jag att jag älskar det från början! Det är lite som med killar, jag blir alltid kär direkt, och i den mannen Kelly presenterade mig för på Rose i våras är jag ju, ja ni vet fortfarande dödskär i, även om jag försöker intala mig själv hela tiden att jag inte är, men det funkar tyvärr inte, jag kan inte tänka mig någon annan man än honom! Jaja, det var skor vi skulle snacka om! Hittade iaf ett par riktiga vinterskor sist, ett par riktiga högklackade vinterskor! Så himla sköna, varma, och snygga! Perfekt för kyliga glöggkvällar i advent, även om jag tänk skona mig från vintern i Sverige ;) De kommer från Ralph Lauren, har ett par andra vinterskor från dem tidigare, de är verkligen superkvalité, skinnet så fint. Funderar på att klicka hem dehär också! Riktigt snygga! Men har nog inte riktigt råd nu, dax att börja jobba lite snart kanske…. Jobba om jag hinner, har ju lite alla möjliga härliga projekt på g nu :)

Sen ett par nya varma härliga Uggs från Sara Brave på Hornsgatan 55, hon är super Sara, gå gärna in och ta er en titt i den mysiga butiekn som har alla möjliga fina skor och klädesplagg och lite andra saker! I Orlando hittade jag ett par superhärliga blåskor! Älskar blått! Och de jättejättejättefina skorna underst fick jag i present utav Julia i Miami, de är sååå fina!! Köpte ett par röda mimmiskor till Disney World på resan också, men jag hittar dem inte nu, men jag tror att det måste vara någonstans här, har för mig att jag sett dem efter jag kommit hem :) Nu ska jag in till stan och ta några sprutor för nästa härliga semester, sen blir det Långa Djurgårdsrundan, 15 km! Den känns härlig idag trots de lite trista vädret, jag brukar gå den ganska snabbt och jogga lite mellan varven, så skönt! Puss och kram, vi hörs ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar