Sidor

onsdag 9 november 2011

VILKEN FEST!

Jaaa, verkligen! Och nu är jag äntligen här vid min lilla baby, min lilla älskade babydator och framförallt för er mina älsklingar! Spenderar en hel del annan tid vid datorn, men har ju som ni vet inte alltid tid för just bloggen då…. Vet ni att jag saknar er och tänkte på er idag, eller haha ofta, varje dag såklart… Och jag är så tacksam för allt er tålamod och er goda väntan, men självklart finnas ju det dåliga samvetet där också hela tiden…..bloggen ja, just det bloggen, uppdatera ja… Jag är iaf er mycket tacksam för att ni tar mig och min knappabloggtid som jag är och den är, för klockan står ju tyvärr aldrig still i den här världen….

Mycket händer och mycket har hänt…. Ska vi försöka börja med i lördags?! Ja! (sedan går vi vidare) Jag säger bara OJ, OJ, OJ! Hon har gjort det igen! Ja, såklart ingen annan än FANTASTIAKA FREDDIE som ordnade VÄRLDENS BÄSTA HALLOWEENFEST på Grand i Saltis. OOoohh, vad bra den var!! Allas utklädnader och maskeraddräkter var heeelt otroliga, gästerna störtsköna, och alla mina vänner lika magiska att festa med som vanligt plus massa andra nya sköna kontakter!! Lyckat är bara förnamnet!! TUSEN TACK FREDRIKA!

Inte nog med att alla var så härliga, middagen mycket god och allt så helt överperfekt fick jag och Kelly en jääättestor lyxig svit också! Åh, älskar verkligen Grand i Saltis, det har blivit lite som mitt och Kellys tredje rum! Och det är så fruktansvärt vackert runt hela ”hotellslottet” vattnet och naturen helt underbar där! Varje gång blir också alltid lika sjuk. Men det är det som blir så härligt med! Allt flippar liksom alltid ut på det mest galnaste sätt en lyckad fest bara kan göra!!

Här kommer massa sköna bilder, både ifrån min kamera och lånade Freddie!! Förstå vad kul vi hade! Vilken kväll!! Vi börjar med Fredrika Johnson i egen hög person själv! Här är underverket! Här är kvinnan som kan ordna Sveriges BÄSTA fester!


Sen kommer jag! Och Jo, trots den inte var så ”halloweenig gick den verkligen hem ändå! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar