Sidor

fredag 4 november 2011

Imorgon förvandlad Grand Hotell till ett spökslott!

Oh, sorry! Hann inte blogga igår men hade världens härligaste dag! Riktigt bra möten och skrev faktiskt 2 kontrakt för kommande projekt, tyvärr hemliga, men snart vet ni…..mycket skoj på g! Hurra vad livet är härligt nu! Sen mötte jag upp Johanna och Julia, en tredje Julia i mitt liv som jag lärt känna för någon månad sen, världens goaste och duktigaste! Vi traskade upp till Mocco och drack lett glas vitt och åt räksallad. Åh, Mocco är alltid så fräscht och gott! Sedan hoppade vi förbi Freddies och Walters AW på Collage för lite mera vin och så kom Alexander förbi! Det blev en tidig skön kväll, jag var nog hemma runt 21…

Ikväll blir det också lugnt, skööönt! Men imorgon är det är stoooort Halloweenparty på slottet. Grand Hotel i Saltsjöbaden. Har förvisso hyrt en jättesöt kanindräkt idag på Butterick´s, vet att det skulle vara något scaryt men kunde inte motstå de!! Och nää, det är ingen playboykanin, utan imorgon blir jag liksom en levande jättehärlig kanin! Så hoppas det finns någon trollkarl på festen som jag liksom kan ha rymt ifrån, eller så får jag shoppa en liten leksakskniv och vara en elak, försåtlig, lite bakslug kanin, som en varg i fårakläder ungefär :) Rummet delas igen självklart med min baby Kelly!!!! åååhhh, Kelly, Guuuud vad jag saknat henne! Ska bli fantastiskt att få krama henne riktigt hårt imorgon! Och så har vi en alldels egen dödshärlig tradition jag och Kelly! En tradition som Kelly införde på midsommar, (som vi också firade där) och kräftskivan i augusti såklart, och även nu!! Haha, på midsommar och kräftisen är den ganska normal sådär, men nu, haha ja även om det är Halloween kan vi bara inte släppa på den!! Och traditioner är ju traditioner för att följas!! Till sak! På Saltsjöbanan på väg finns det i Kellys väska alltid ett gäng Skärgårdssnapsar!!!! Och i dem skålar vi för en härlig natt som också alltid slutar hur sjuk och härlig som helst!!!! Åååhh, imorgon är det dags igen! För övrigt finns det ingen roligare att dela rum med än just Kelly, hon är nästan lika gränslös som mig och kan verkligen festa!! Kelly är så bäst!! Vi kan skratta i timmar!! Och hennes kostym imorgon, så passande!! Hon ska nämligen vara Superwoman!! Mängder bilder utlovas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar