Sidor

måndag 14 november 2011

Alltså jag är så härlig nu va!!

Hade världens härligaste dag igår verkligen!! Och hela veckan har varit så gudomligt fin! Sagt lite ”hejdå” till många underbara vänner, druckit gott te, lattisar, vin, lunchat och ätit mysmiddagar med de bästa!! Till exempel hade jag och Kelly hade en fantastisk lunch i måndags som verkligen var så känslosam och fin! Och åh vad många fantastiska vänner jag träffat i veckan! Jag älskar er! Och igår blev det en riktig helkväll med lite Bistro som slutade på Hell´s kanske 5 hipp som happ, haha, vi hade så kul, Robert är så rolig!! Och jag, nästan helt nykter! Orkade inte vara bakis idag! Fast jag kan ju vara lika ”full” som spiknykter också ;)
Men tyvärr hann jag bara hoppa in på Freddies AW på Collage 10 minuter, för det är ju hundförbud och jag hann inte till Täby emellan, dock hann jag ändå säga lite hej ändå och mitt underbara ex Morgan stod och värmde lilla Wolf en stund (och så var det en tjej där som tyvärr missuppfattade hela situationen som att jag bara lämnade Wolf ute till en okänd kille, och att han var en valp som frös, han är ju två år snart, och var i Morgans varma famn… Hon undrade hur jag kunde göra så, jag förstod inget, vi skulle ju gå, men hon menade nog ändå väl, hon älskade nog bara djur, hon verkade liksom ändå jättesnäll, men oj vilket missförstånd, för när jag har hand om djur är de som bebisar för mig, jag skulle ens inte komma på tanken att binda en hund själv utanför en affär)
Sedan gick vi upp till otroliga Cecilia som är hur underbar som helst, en makalös vän! Där vi åt och drack lite gott! Cilla bjuder verkligen alltid på så goda saker!! Hon och Morgan hade också mycket gemensamt, och det blev en hel del träningssnack och såklart hundgos! Ja, detta med lite hejdå ja, ni kanske undrar varför men det är ju så att jag ska iväg i helgen, men kommer tillbaka innan jul, runt den 18 sådär….Tänkte ta det i nästa blogginlägg, har lite att berätta om den resan….och tänkte ta en liten ”bloggpause”
Men nu kommer ni först få dö lite grann. Det var iaf vad jag gjorde i frisörstolen igår….. Och såklart hos Anna på Sashajuan Sturegatan, som för övrigt är världens bästa frisör som ni bara måste gå till! Ååååååhh, vad härlig jag är nu! Som Freddie säger; Men Lina, nu är du en riktig My litte pony! Haha!! Jaaa!! Och jag ÄLSKAR det! FÖR JAG HAR ÄNTLIGEN REGNBÅGSHÅÅÅÅÅR! Fattar inte att jag inte färgat det såhär tidigare, men jag tröttnade på alla jobbiga färgsprayburkar (ni vet som går ut efter en tvätt) och gjorde helt enkelt bara ett härligt slag i saken!! Inte allt, måste vara lite blond med såklart, tycker ju det är så härligt med blont också men nu har jag verkligen mitt dreamhair!! Och jag vill ALDRIG byta hårfärg!!
Och haha, vad det var kul de hade alla andra kunder och frisörer när vi mixtra med alla ljuvliga färger!! Och så blanda vi och fixa! P.S. Märket på färgerna heter Directions och finns att köpa på SHOCK Drottninggatan 81 A i Stockholm och Södra Hamngatan 49 i Göteborg!
Scrolla ner och NJUUUUUT!!!! SNACKA OM DREAMHAIR!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar