Sidor

söndag 19 juni 2011

Lifestyle Charity Day med barnhemmet.se

NÄÄÄÄÄ—NUU! Nu får det allt bli ändring på mig! Nu lovar jag för sista gången att blogga igen alla dessa fina helger och att blogga VARJE dag, iaf om något litet härligt, så att inte min blogg (som jag ändå vill ha kvar) bara går och ruttnar bort! Men ni vet såhär på sommaren också, så lätt att man blir lite bekväm ;) Men jag måste faktiskt berätta om förra fredan som var helt underbar! Och sedan om den ljuvliga lördan med! Vi spenderade iaf hela dagen i vackra grannkommunen Djursholm, en utav mina absoluta favoritplatser i Stockholm! Skulle gärna ha ett hus där när jag blir stor, men då gäller det att göra karriär, och ingen dålig karriär heller;) Fast iof är den pittoreska lilla grannön mittemot Djursholm; Storholmen. Mitt drömparadis och där spenderar jag ju stor del utav sommaren i min fasters fantastiska gamla 1800-tals-Sjövilla, där har jag hållt till under sommrarna ända sen litet barn och snart bär det ut igen! Det är ju verkligen sommar nuuu! Trots lite regnigt idag..

Nä, tillbaka till lördan! Lifestyle i samarbete med underbara Johnnie och Mattias, ni vet de jättehärliga killarna ifrån Roomservice bjöd in, med fantastiska sponsorer till en heldag på Villa Pauli, en välgörenhetsdag för deras otroliga projekt barnhemmet.se! Hela dagen var verkligen så perfekt bra ordnad och fin! Underhållande tennisturnernig med massa sköna ”kändislirare” som Jean Pierre Barda, Marin Stenmarck, Sean Banan, Mårten Andersson, Runar Sörgard, Rafael Edholm och Bosse Ringholm :) Jättekul! Det bjöds på himelskt gott vin och andra många goda drycker under hela dan, fantastiskt goda laxsmörgåsar till lunch och en riktigt fräsch sommarbuffé framåt kvällen. Det stod fina bilar man kunde kolla på om man var intresserad utav det (inte min grej riktigt med bilar, dock gillar Sara bilar, eller haha många gillar väl coola bilar, jag har bara inget bilintresse direkt som hon har, kanske har jag fått för mycket utav min fasters familj som byter Porsche och BMW som trosor, har högar med biltidningar och åker mest bara till Italien och Tyskland på bilsemestrar…) Man kunde också ta sig en drink i båten en bit bort, och i trädgårdens ”Spadel” fick man skön massage, bli fin i håret och dricka goda vitamdrycker, vi fick också en kur utav någon bra slags naturmedicin med oss hem för fin hy, någonslags lyxtablett som heter IMEDEEN om ni hört det, ska visst funka jättebra och jag tycker redan jag börjar se resultat. Men använder världens bästa ansiktstvätt från favomärket md.formulations som ger mig riktigt bra hy, har inte en enda blemma längre vilket jag hade stora bekymmer med förut. Men nu kanske den blir ännu bättre :)

Härliga Peter Siepen var konferencier, och det var så kul att se honom igen! Alltid lika gla, go och strålande! Lärde känna honom 08 tror jag, och har alltid tycket om honom väldigt, väldigt mycket! Och inte bara för hans klädstil, även om vi skulle matcha ganska bra där ;) Lite Crazy och sådär, underbart! Men i lördags körde jag lite mera klassiskt, och långa klänningar är ju så fint! Sen ville jag inte sticka alla fina djursholmare, solsidamänniskor, direktörer, och vdar i ögonen för mycket. Haha.. Skoja lite ;) Sagolika konstverk och andra jättefina prylar auktionerades ut och självklart gick pengarna till Johnnies och Mattias Barnhem. Och så trevliga de är, Johnnie och Mattias, supertrevliga verkligen! Tusen Tack för en återigen heeeelt fantastisk dag!!

Underbara Nina Miskovsky (stort tack för bilder!!) Susanne och Fina Martina med lilla dottern Chanel.

De trevliga och jättegulliga frisörprinsarna Bobby och Marre! Så goa killar!

Jag och Sara äääälskade detta konstverk, men lite svårt med plats här hos mig ;)

Fina Nina igen (ja syrra till fantastiska Lisa Miskovsky:) med Lifestyles Chefredaktör Peter Lejdestad.

Underbara Carola och Nina!

Härliga gäster och i mitten (i gult) ser ni konstnären till det underbara konstverket jag och Sara älska!

Mmmm, jättegod sommarmat!

Nina var så duktig på att ta fina bilder! Jag och Sara! Missa inte hennes blogg!

Det auktionerades ut allt ifrån lyxiga badkar till fina brödlådor :)

Finaste Carola gav oss en makalös privatkonsert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar