Sidor

torsdag 23 juni 2011

Imorgon är det Midsommar!! Och i år i Saltis!!

Håller på med lite förberedelser inför imorgon då Fredrika ordnar storkalas på Grand Hotel i Saltsjöbaden! Tycker alltid det är härligast att vara vid vattnet på midsommar, och aldrig glömmer ni väl mina kära Herrljungavänner vår midsommar i Smögen då jag var lite ”för mycket” som vanligt, hahaha :D Men kul hade vi, den glömmer vi aldrig ;) Heeelt sjuk! Här kommer lite pics från förra året!! Och ååh vad jag längtar efter min helt fantastiska Kelly som är lika bra på att festa som mig, hon är såååå skön och vi ska dela rum imorgon!! Måste skriva ett litet reportage om den otroliga kvinnan här snart, hon är typ min soulmate fast med lite mera hjärna;) Riktigt högutbildad, sen är hon också galet vacker!!!! FANTASTICOS!! PUSS OCH GLAD MIDSOMMAR MINA ÄNGLAR!! Egentligen skulle vi gå på förhandsvisning utav filmen Kyss mig ikväll, men glömde totalt bort det.. Händer ofta att jag glömmer just förhandsvisningar, man kommer liksom inte ihåg en bio som man inte planerat se själv :) Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar