Sidor

lördag 18 juni 2011

Gift dig med mig!?

Kan inte sova!!! Jag vill gifta mig!! Och använder nu bloggen som dejtingsajt!!!!

Jag är en mycket spontan person som alltid gillar att pröva nya saker!! Nya och oförutsägbara situationer stör mig inte utan finner mig bara utmanande, spännande och väldigt härliga.

Jag är ofta fokuserad, har lätt att sätta prioriteter och kan enkelt ha många projekt igång samtidigt. Dock gör det att jag ibland far runt som en virvelvind för att hinna med alla mina olika projekt som kan vara allt ifrån TV-grejer till att baka saltdeg mitt i natten när jag inte kan sova. Jag är en person som aldrig skulle kunna ha ett 7-16 jobb, jag måste variera mig annars blir jag helt tokig!

Jag har en stark känsla för vad som är sant och verkligt och jag gillar att leva här och nu. Jag försöker alltid tänka att jag älskar nuet och det är lite utav mitt livsmotto. Men, jag har en livlig fantasi som gör att jag ibland kan förflytta mig från tid och rum och vara extremt kreativ. Hela min lägenhet är som en storm utav gosedjur, prydnadssaker, färgburkar, rosa fluff, glitter och en massa damm…

Jag har världens konstigaste humor och kan skratta gott åt mig själv, älskar att underhålla andra och har tillomed fått Reinfeldt att skratta ihjäl sig. Mina expojkvänner har alltid sagt att under den tiden de var tillsammans med mig hände det nog aldrig så mycket saker på så lite tid :) Och då menar jag positiva. Jag bråkar aldrig och fått många gånger höra liknade som om jag är ”motsatsen till Drama Queen” Tycker vi är satta alldeles för kort tid på denna planet för att bråka och vara ledsna!! Jag skrattar mest hela tiden och om jag inte gör det är jag himla glad, men när jag gråter gråter jag verkligen som ett vattenfall :) Kan bli väldigt, väldigt ledsen också men det är ganska sällan.

Mina störta intressen är lyssna på livshistorier, prata (gärna högt och mycket) klappa djur, regnbågar, olika färger, pynta, skapa sagomiljöer (planerar mitt framtida hus som ett regnbågssagoland) dagdrömma..

Jag är en god lyssnare och talare och har mycket medkänsla. Jag får ofta ett genuint intresse för andras behov och känslor och vill hjälpa andra så mycket jag bara kan.

Men, samtidigt är jag lättsam. Min avsaknad av fördomar, min öppenhet mot andra och deras åsikter, min förmåga att kompromissa och mina ibland roliga påhitt gör mig populär och till en utmärkt kvinna för dig! ;) För övrigt är jag lite ”halvdesperat” just nu, jag önskar mig verkligen en famn, en go och snäll helt vanlig kille. Jag har inte världens bästa självförtroende men det blir faktiskt bättre och bättre, fast iof kan jag ha ett jättebra med, tror jag på något sätt har det i grunden :) En lag som jag aldrig har följt är Jante, den förstår jag mg inte på alls.

Jag har inga specifika ”krav” eller önskemål på den jag söker, jag tror inte man kan ha det, blir man kär så blir man… Utseendet spelar heller ingen roll (jag har varit tillsammans med allt ifrån lite tjocka snubbar till ja, haha, helt perfekta, dock är nästan alla människor perfekta i min värld) Men jag struntar faktiskt totalt i utseendet, bara du är hel, ren och fräsch. Eller jo, några få krav finns det ju.. Du ska inte använda droger, vara kriminell eller vara otrogen emot mig, annars får du vara precis hur du vill :) Skicka iväg ett mail till mig på linasi@hotmail.com Berätta lite om dig själv så dejtar vi och så kanske det blir du och jag redan i sommar ;) Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar